Het gebruik van woorden maakt coördinaten gemakkelijker te onthouden, het is uit te spreken over de telefoon en in te voeren in een mobiel apparaat.
Navigeren
MCS Transport Mobile bevat lengte- en breedtegraden die een precieze locatie opleveren. Echter het popualaire what3words maakt het nog makkelijker om te navigeren, door ingewikkelde coördinaten weg te laten en ze in slechts drie woorden weer te geven. Dit betekent dat er minder tijd wordt verspild aan het leveren of ophalen van huurmateriaal, wat resulteert in een snelle en efficiëntere werkomgeving. Ook wanneer technici ter plaatse nodig zijn voor reparaties, tankbeurten of toiletonderhoud, kunnen ze snel lokaliseren waar het materieel zich bevindt, zodat ze hun werk kunnen afmaken.
Klantervaring vergroten
MCS Benelux salesmanager Richard Roessler: ‘Vaak kan het moeilijk zijn om materieel te lokaliseren op een druk bouw- of evenemententerrein of is een straatadres vaak niet nauwkeurig genoeg om precieze locaties te specificeren, zoals ingangen van gebouwen en in landelijke gebieden. De krachtige combinatie van MCS Transport Mobile en what3words stelt verhuurders en chauffeurs in staat om de efficiëntie te verbeteren en de klantervaring te vergroten.’
Laatste kilometers
De verhuursector kan what3Words in zijn voordeel gebruiken door in 50 talen efficiënte leveringen te verzorgen met de app, waardoor de laatste kilometers van leveringen en ophalingen probleemloos en 42% sneller verlopen. De MCS Rental Software app maakt gebruik van Google maps die eenvoudig gekoppeld is met what3Words, waardoor het gemakkelijk is om te navigeren en een route te starten. Zelfs zonder telefoonsignaal of dataverbinding werkt de what3Words app nog steeds. Nu hoeven huurders zich geen zorgen te maken dat ze zonder signaal vastzitten, aangezien de locatie kan worden bekeken en genavigeerd met behulp van de kompasmodus.
Richard Roessler: ‘Met het gebruik van precieze locaties voor leveringen en ophalingen worden de drukke schema's van de chauffeurs nu sneller en gemakkelijker gemaakt, terwijl ook de relatie tussen de klant en het verhuurbedrijf wordt verbeterd. Bovendien hoeven huurders niet noodzakelijk ter plaatse beschikbaar te zijn voor ophalingen en afleveringen, aangezien de uitrusting op een precieze en duidelijke locatie kan worden achtergelaten. Dit resulteert in snellere, efficiëntere leveringen en ophalingen.’
Dit artikel is gesponsord door MCS Rental Software