De BouwMachines Kennisdag is hét moment om te netwerken en in gesprek te gaan met jouw doelgroep. Profileer jouw organisatie als dé expert en breng zowel voor als tijdens het event producten en/of diensten op een laagdrempelige en informele wijze onder de aandacht van je doelgroep. Er zijn verschillende mogelijkheden om je te verbinden aan de BouwMachines Kennisdag
Het event wordt georganiseerd door BouwMachines en de brancheorganisatie BMWT
✔ Profilering
Profileer jouw organisatie als dé expert op het gebied van uitstoot reductie en breng producten en/of diensten onder de aandacht van jouw doelgroep.
✔ Netwerken
Als partner kun je op een laagdrempelige en informele wijze jouw boodschap effectief onder de aandacht brengen bij de doelgroep, zowel voor als tijdens het event.
✔ Sterk merk
Jouw organisatie of merk wordt geassocieerd met hét kennisevenement op het gebied van uitstoot reductie en het merk BouwMachines.
✔Aandacht
Je krijgt brede en langdurige publiciteit via alle multimediale BouwMachines kanalen.
Partners zijn zowel voor, tijdens en na de BouwMachines Kennisdag in beeld. Er zijn verschillende partnerpakketten (beperkt beschikbaar).
Gedurende de gehele campagneperiode besteedt BouwMachines via redactionele items, banner- en social mediacampagnes uitgebreide aandacht aan de 'BouwMachines Kennisdag'. Hierdoor is het evenement continu onder de aandacht bij de volledige doelgroep.
Enthousiast geworden? Meld je aan als partner of stel je vragen aan onze account manager, Hans Hoogendoorn.
Hans Hoogendoorn
Vragen?Event organisatie |
Partner worden?Accountmanager |